شنبه , 27 ژوئن 2026 2026 - 06 - 27 ساعت :
» ورزشی » وینگر پرسپولیسی به مس رفسنجان رفت
وینگر پرسپولیسی به مس رفسنجان رفت

وینگر پرسپولیسی به مس رفسنجان رفت

ژانویه 1, 2026 60535

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، حمیدرضا طاهرخانی با قراردادی یک‌ونیم ساله به مس رفسنجان پیوست و به جمع شاگردان مجتبی جباری در اردوی کیش اضافه شد.

او در نیم‌فصل اول عضو خیبر خرم‌آباد بود و سابقه حضور در پرسپولیس، سپیدرود و ذوب‌آهن را هم دارد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×