جمعه , 26 ژوئن 2026 2026 - 06 - 26 ساعت :
» ورزشی » شروع کار ادارات این استان به خاطر بازی ایران و مصر عقب افتاد
شروع کار ادارات این استان به خاطر بازی ایران و مصر عقب افتاد

شروع کار ادارات این استان به خاطر بازی ایران و مصر عقب افتاد

ژوئن 26, 2026 001

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، مهدی یونسی رستمی روز جمعه با بیان این‌که تیم ملی فوتبال ایران در شرایط کنونی یکی از محور‌های وحدت و تقویت همبستگی ملی است، اظهار کرد: با توجه به آغاز بازی مهم تیم ملی فوتبال ایران مقابل مصر از ساعت ۶:۳۰ صبح و به منظور تقویت موج حمایت از تیم ملی به عنوان نماد انسجام و اتحاد ایرانیان در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتبالی جهان، تصمیم گرفته شد که زمان کار ادارات در روز شنبه از ساعت ۹:۳۰ آغاز شود. این تصمیم با هدف فراهم کردن امکان همراهی هرچه بیشتر مردم و کارکنان دستگاه‌های اجرایی با تیم ملی کشورمان اتخاذ شده است.

او افزود: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی به عنوان سربازان ایران اسلامی، دلگرم به حمایت و پشتیبانی همه هم‌میهنان هستند و امیدواریم این اقدام نیز گامی در راستای تقویت روحیه ملی و حمایت از نمایندگان شایسته کشورمان باشد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: با این تصمیم، کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی می‌توانند بدون نگرانی از تداخل با ساعت کاری، مسابقه تیم ملی را تماشا کرده و در این رویداد مهم ورزشی در کنار میلیون‌ها ایرانی به حمایت از تیم ملی بپردازند.

تیم ملی فوتبال ایران روز شنبه -۶ تیر- از ساعت ۶:۳۰ صبح سومین دیدار خود در جام‌جهانی ۲۰۲۶ را مقابل تیم ملی مصر برگزار و برای کسب مجوز صعود به مرحله حذفی تلاش می‌کند.

ایران در صورت کسب امتیاز از این مسابقه، برای نخستین بار در تاریخ فوتبال کشور موفق به صعود به مرحله حذفی جام‌جهانی خواهد شد.

در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت‌ها، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان و علی علیپور به‌عنوان بازیکن و رحمان رضایی به‌عنوان مربی، از مازندران حضور دارند.

کردستان نیز تاخیر در ساعات کار ادارات اعمال کرد

آرش زره‌تن لهونی روز جمعه اظهار کرد: با توجه به برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و مصر از ساعت ۶:۳۰ صبح روز شنبه ۶ تیرماه و در راستای همراهی با موج حمایت مردمی از تیم ملی، تقویت همبستگی و انسجام ملی، فعالیت تمام ادارات، بانک ها، مؤسسات عمومی و دستگاه‌های اجرایی استان در این روز با ۲ ساعت تأخیر آغاز شده و کارکنان از ساعت ۹ صبح در محل کار خود حضور خواهند یافت.

‌وی افزود: ساعت فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی، بهداشتی و درمانی، همچنین نهادهای نظامی و انتظامی، بدون تغییر و مطابق روال معمول خواهد بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×