شنبه , 27 ژوئن 2026 2026 - 06 - 27 ساعت :
» ورزشی » پس لرزه توهین جنجالی پرسپولیس/ کمیته انضباطی ۷ بازیکن را نقره داغ کرد
پس لرزه توهین جنجالی پرسپولیس/ کمیته انضباطی ۷ بازیکن را نقره داغ کرد

پس لرزه توهین جنجالی پرسپولیس/ کمیته انضباطی ۷ بازیکن را نقره داغ کرد

نوامبر 9, 2025 80793

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، با اعلام کمیته انضباطی سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، میلاد سرلک، محمد خدابنده لو، یعقوب براجعه، میلاد محمدی و محمدحسین کنعانی زادگان به دلیل رفتار توهین‌آمیز بعد از دیدار مقابل استقلال خوزستان، باید ظرف ۴۸ ساعت دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×